Buurtkamer on tour
Anna organiseert een leuk zomeruitje dat de moeite waard is voor iedereen. Dat betekent dat we de Buurtkamer gesloten houden en dat je van harte uitgenodigd bent om aan boord te stappen van de Eemlijn voor een vaartocht naar Bunschoten-Spakenburg.

Gaat je mee op woensdag 19 augustus mee varen ?
We varen vanaf de Grote Koppel richting Baarn. Ondertussen geniet je van het uitzicht, het gezelschap, een kop koffie of thee
Het programma op woensdag 19 augustus is als volgt:
- 9.30 uur aanmonsteren op de fietsboot aan de Grote Koppel 16
- 10.00 uur afvaren
- 13.00 uur aankomst Bunschoten Spakenburg
- 13.15 uur lunch
De lunch is 'pot-luck', dus neem iets lekkers mee dat je kunt delen met anderen. Neem voor jezelf iets te drinken mee en wij zoeken een leuke schaduwrijke plek om te zitten.
Toilet is aan boord aanwezig, geen officieel invalide toilet er zijn wel extra steunen ingebouwd.
De boot is toegankelijk voor rolstoelen, rollators en scootmobiel.
Nadat je je hebt aangemeld middels onderstaand formulier, zul je vanaf dit e-mail adres nog meer informatie ontvangen met praktische informatie over het programma.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, voel je vrij ons die te stellen via info@buurtkamer-binnenstad.nl
Aanmelden
De kosten bedragen € 16,00 als je je fiets meeneemt en zelf terugfietst. Wil je liever per auto terug naar Amersfoort, dan betaal je € 20,00 en zorgen wij voor vervoer.
